Despre noi

My photo
Dorinta mea de a ma inconjura de cat mai multa frumusete si cat mai mult bun gust a fost transpusa in aceasta mica afacere pe care o conduc. Imi propun si reusesc sa creez evenimente frumoase alaturi de oameni cu educatie si bun gust. "Nunta de vis" devine realitate impreuna cu noi. Acest blog este un loc unde intentionez sa impartasesc cu cei interesati experienta noastra, toate detaliile organizarii unui eveniment important cum este nunta, de exemplu. Sper ca aici sa gasiti inspiratie si idei pentru a crea propriile evenimente minunate.

Monday, May 11, 2009

Despre flori.

Fiecare eveniment frumos din vietile noastre este insotit de flori. Fie ca le daruim, fie ca le primim sau ca le folosim pentru e infrumuseta spatiul in care ne aflam, florile sunt acolo. Dupa preferinte, dupa dorinte, dupa tot felul de criterii ele sunt alese si asezate cat mai estetic si cu cat mai multa grija. Mie, personal, imi plac toate florile. Prefer lalelele, dar in functie de sezon, imi place sa am mereu flori in casa. Daca nu le primesc, atunci mi le cumpar singura si le asez cu grija, incercand tot felul de buchete.
La petrecerile pe care le organizam, caut sa alcatuiesc un decor cu cat mai multe flori. Nu sunt adepta baloanelor si nu am facut nicio petrecere cu astfel de decoratiuni. Arcadele cu flori si voaluri sunt cele mai frumoase. Stalpii interiori pot fi imbracati mirific in ghirlande de flori, asa ca, pentru ce sa folosim baloane. Ma stradui din rasputeri, desigur cu respect pentru dorintele clientilor nostri, sa schimb preferintele de la baloane spre flori. Nu e usor, dar de multe ori imi reuseste demersul. Frumusetea invinge, asadar.

No comments:

Post a Comment